wtorek, 11 lutego 2014

Cząstka mnie

Dziś poprawiam swój wczorajszy bilans. To znaczy, następne dni musza być idealne. I takie będą. To nie jest wielki problem. Nie pamiętam już kiedy ostatnio miałam głód i zawaliłam. Poza tym, z dniem dzisiejszym mija dziesiąta doba od kiedy ostatni raz zjadłam coś słodkiego. Sukces.
Moje wyprostowane włosy zrobiły, że tak powiem furorę. Od rana gdzie bym nie poszła wszyscy znajomi, a nawet nauczyciele mówili mi, jak to ładnie mi w tych włosach i jaka jesteś śliczna. Miło mi się zrobiło. Tylko szkoda, że po następnym myciu znowu będę miała swoje okropne poplątane w pół falowane, w pół kręcone włosy.
Zdałam sobie jakiś czas temu sprawę, że czasami zapominam o oddychaniu. Z pewnością nie jest to normalne. Ale mam już tak dłuższy czas. Kiedy zapomnę nabrać powietrza do płuc przez dłuższy czas, natychmiast powoli się prostuję i robię głęboki oddech. Tylko, że to czasami bywa męczące. Może mam dlatego, że mam astmę? Ale przecież to astma wysiłkowa, więc nie wiem czy to może być jej objawem.
Ostatnio pożeram książki w tempie prawie ekspresowym. Czytam zawsze, kiedy nadarzy się okazja, chyba, że nie mam ochoty, co rzadko się zdarza. Jestem w trakcie czytania dwóch, niedługo jeszcze muszę przeczytać lekturę, esej i kolejną książkę na maraton czytelniczy i oprócz tego jeszcze czytam to, co chcę. Mam zachomikowany cały zapas, jutro prawdopodobnie pójdę odebrać następną. Lubię czytać zwłaszcza te po angielsku, które nie zostały przełożone na polski. Powodem mojego upodobania jest to, że zawsze chcę to, czego nie mają inni, chcę być unikalna, wiedzieć rzeczy, których inni nie wiedzą. Znać świat, którego inni nie znają. Czytać coś, czego inni nie czytali i zapewne nigdy nie przeczytają, żeby istniało tylko dla mnie. Jestem totalną egoistką i samotnikiem, asocjalną dziewczyną ze swojego własnego świata. Ma to swoje plusy, ale chyba przysparza mi więcej problemów, niż pozytywów.
Swoją drogą, uwielbiam, a wręcz ubóstwiam vintage style. Już od dłuższego czasu. Jest taki uroczy, a za razem nie za bardzo cukierkowy. Dziewczęcy i trochę tajemniczy. Kojarzy mi się z zapachem starych książek i zdobionych klatek, zegarków, z jaskółkami. Chciałabym w końcu zacząć się tak ubierać. Cały czas szukam koszuli z zaokrąglonymi rogami kołnierzyka w jaskółki. Ale nie mogę jej nigdzie znaleźć. Jedyne sklepy, które znam i mają takie ubrania to Stardivarius, Bershka i ewentualnie H&M. Ale i tak ostatnio oszczędzam kasę sama nie wiem na co, więc tak czy siak pewnie nic nie kupię, nawet jeśli znajdę. Wyjątkiem byłaby ta koszula, której już tak długo poszukuję.
Wracając do tematu:

Bilans:

- twaróg z dżemem (95 kcal)
- pół grejpfruta (53 kcal)
- pomarańcza i pół banana (130 kcal)
- wasa z almette (68 kcal)
- łosoś na parze (160 kcal)
- brokuł na parze (80 kcal)
- galaretka z owocami (60 kcal)
Razem: 646 kcal

Dzisiaj był wf. Zafundowałam sobie trochę wysiłku na siłce i intensywną grę w zbijaka (-400 kcal).

Tak się teraz zastanawiam; może wezmę udział w konkursie. Chociaż jeszcze nie wiem. Raczej tak. Może w końcu mój talent manualne mi się na coś przyda. Tematem ma być 'Mój wymarzony zawód' czy coś w tym rodzaju. Mam duże szanse bo to konkurs zaledwie szkolny. Właśnie przez takie rzeczy zawsze się zastanawiam czy powinnam być tym lekarzem. Sama nie wiem. Siedzenie cały czas w jednym miejscu to nie jest styl życia dla mnie. Chcę podróżować, pracować ze zwierzętami. Może bardziej nadaję się do pracy w rezerwacie. Zawsze o tym marzyłam. Albo w ogrodzie zoologicznym, wszystko jedno.
Trochę nietematyczny dzisiejszy post. Wybaczcie. Nie wiedziałam o czym napisać i tak wyszło, że napisałam o wszystkim co mi się nawinęło.



3 komentarze:

  1. cóż za piękne zdjęcie <3

    jeśli chodzi o vintage jestem zakochana już długi czas, mam pełną szafę pięknych ubrań.
    koszule, spodnie z wysokim stanem, koronka, hafty... mnóstwo wspaniałych ubrań czekająych aż nareszcie zrobię coś z moim ciałem.
    Ty już teraz możesz bez problemu wskakiwać w piękne ciuszki <3
    miło posłuchać takich komentarzy, no nie ? :) jak długie masz włosy ?

    gratuluję pięknego jedzenia i tych 10 dni bez słodyczy, oby tak dalej i wszystko będzie wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze możesz być lekarzem, który niesie pomoc w biednych krajach - i będziesz podróżować :)

    http://www.vintageshop.pl/

    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wielbię styl vintage ^^
    Proponuje poszukać w poczciwych lumpkach tam są skarby jeśli chodzi o ten styl. Wiem co mówię:)

    OdpowiedzUsuń