poniedziałek, 31 marca 2014

Wyczerpana na starcie

Napisze tylko bilans i wracam do łóżka. Tak, do łóżka. Znowu zasnęłam na kanapie. Ze zdziwieniem otworzyłam oczy. Słońce już niemal prawie zaszło, a ja ze zdziwieniem zauważyłam, że obśliniłam poduszkę. Super. 

Jestem wykończona. Nie wiem czemu, przecież się wyspałam. Znowu muszę wymienić miejscami bilanse. Bo zjadłam dokładnie tyle, ile powinnam była zjeść jutro. Więc jutro zjem te 770 kalorii. Tym razem wszystko dokładnie obliczam. Co do kalorii wręcz. To znaczy, ważę te wszystkie rzeczy 'na oko', ale dokładnie sprawdzam ich kaloryczność. To trochę śmieszne, ale lubię być wobec siebie szczera, bo czuję się z tym lepiej. 

Bilans:

- chleb razowy (154 kcal)
- twaróg z dżemem (100 kcal)
- banan, sałata lodowa (82 kcal)
- zupa pomidorowa z makaronem i wołowiną (308 kcal)
- kapusta kiszona (44 kcal)
- mały kotlet schabowy (150 kcal)
- brokuł (54 kcal)
- dwa kiwi, jabłko (120 kcal)
- jogurt naturalny z łyżeczką dżemu (120 kcal)
Razem: 1132 kcal

Wyzwanie bez słodyczy: 2/13 

No cóż, bilans dziś wygląda na dość obszerny. W końcu zjadłam jak normalny człowiek przy tym zachowując dość niską kaloryczność. Nie jest źle. Tak, będę się pocieszać do końca życia. 

Dziś wzięłam pierwszą tabletkę żelaza. Zobaczymy jak będę się czuć za tydzień. Modlę się, żeby miesiączka wróciła. A póki co, czekam na sobotę, żeby zrobić morfologię i na niedzielę, żeby się zważyć. Do tego czasu muszę przetrwać w szkolę. Już jeden sprawdzian i kartkówka za mną. Jeszcze cztery sprawdziany i jedna kartkówka przede mną. 
Trzeba przeżyć. 
88 dni do wakacji. Słońce, przybywaj. 



4 komentarze:

  1. Masz problemy zdrowotne i piszę ze szczerego serca, że wątpię, iż żelazo rozwiąże twój problem, jeżeli chcesz się wciąż odchudzać...
    Pytałaś czy ktoś ma doświadczenie w tych sprawach... ja mam... radzę ci i mówię to na podstawie swojego 2 letniego doświadczenia.
    Nie myśl, że nasz organizm jest taki skłonny do naprawienia się...
    Wybierz dobrze.
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za to, mam nadzieję, że wybaczysz, ale to tylko jednorazowo.
    http://another-teen-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie jesteś motylku?! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisz prosze jak sie teraz czyjesz, cz z Twoim zdrowiem wszystko dobrze...?

    http://proanamariana.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń