sobota, 18 stycznia 2014

Moja Thinspiracja

Mam bardzo wybredny gust i wyobraźnię. Trochę dziwnie to brzmi, ale to prawda. Rzadko kiedy ruszają mnie jakiekolwiek thinspiracje, więc ciężko mnie zmotywować, mimo, że zazwyczaj ambicji mi nie brak. Jednak to co mnie inspiruje zdecydowanie najbardziej, to oglądanie teledysków Girls' Generation i to naprawdę działa prawie zawsze. Nie wiem z czego wynika moje umiłowanie do Azjatek. Może to efekt uboczny uwielbienia wszystkiego co pochodzi z dalekiego wschodu.
Dokładniej mówiąc; kto jest moją największą thinspiracją? Jak już wcześniej mówiłam, darzę miłością piękno z Japonii i Korei, a dziewczyna która jest dla mnie najlepszym przykładem i motywacją to Im Yoona. Coś mnie do niej przyciąga jak magnes. Nie tylko to, że jest typową Azjatką, ale jest w niej to coś... Słodkość, niewinność, humor i otwartość. Do tego jest piękna i szczupła. Mój ideał.


Bardziej w teorii...

Im Yoona - piosenkarka, aktorka i modelka pochodząca z Korei Południowej. Urodziła się w Seulu 30 maja 1990 r. To znaczy, że w tym roku skończy 24 lata. Jej znak zodiaku to bliźnięta.

wzrost: 166 cm (5"5)
waga:   47 kg 
BMI:    17,1





Jak pewnie zauważyliście, to ona jest dziewczyną z nagłówka mojego bloga. Stwierdziłam, że to ona będzie najlepszą 'maskotką' i motywacją BF. ~



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz